Istoricul Brandului: A’pieu a fost înființat în 2008, un brand destinat consumatorilor entuziaști, energici și independenți, cu vârsta cuprinsă între 18-24 de ani, având un diapazon de preț rezonabil.
A’Pieu este un brand sud-coreean fondat în 2008, fiind o filială a renumitului și îndrăgitului brand Missha. Numele brandului, care în traducere din franceză înseamnă “primul” sau “de bază”, reflectă conceptul său esențial – produsele sunt recomandate pentru tinere și adolescente. Acestea sunt special concepute pentru pielea tânără, subliniind inocența și puritatea, și pun în valoare frumusețea naturală a tinerelor. Într-o astfel de perioadă a vieții, este esențial să avem grijă de piele.

Produsele A’Pieu sunt fabricate din peste 95% ingrediente organice, producătorii acordând o atenție deosebită componentelor active. Baza produselor A’Pieu este constituită din extracte de plante.
Deși A’Pieu nu este destinat pielii mature, este extrem de eficient în tratarea acneei, eliminarea punctelor negre și a porilor dilatați, și îmbunătățirea sănătății generale a pielii. Mucoasa de melc, laptele proaspăt de capră, proteinele din lapte și extractele de plante și fructe sunt componentele de bază ale hiturilor acestui brand.
Cosmeticele A’Pieu sunt destinate îngrijirii pielii tinere și sensibile, predispusă la reacții alergice, inflamații și necesită protecție împotriva radiațiilor ultraviolete.

Misiunea brandului A’Pieu este de a oferi produse de înaltă calitate, bazate pe ingrediente naturale, care să promoveze sănătatea și frumusețea naturală a pielii tinere. Brandul se concentrează pe utilizarea de formule blânde, dar eficiente, pentru a satisface nevoile specifice ale pielii sensibile și pentru a preveni problemele comune ale acesteia.

Fapt interesant: Printre produsele mărcii, a fost stabilit un record, au fost vândute peste 2 milioane de produse din seria Madecassoside*

Afișez toate cele 2 rezultate

Afișează 30 40 60
Prețul inițial a fost: 285,00 MDL.Prețul curent este: 245,00 MDL.
Prețul inițial a fost: 285,00 MDL.Prețul curent este: 245,00 MDL.