Afișez toate cele 9 rezultate

Afișează 30 40 60

La o primă vedere, este dificil să-ți dai seama că în spatele ambalajelor viu colorate ale produselor cosmetice PSA, cu nume amuzante și ușor provocatoare, se află o cosmetică profesională cu abordare serioasă în rezolvarea problemelor estetice ale pielii.

Cu toate acestea, tocmai datorită combinației de simplitate și complexitate, brandul PSA reușește să cucerească inimile consumatorilor. Munca lungă și dificilă a experților din laboratoare rămâne în spatele scenei, pentru a pune în prim-plan ușurința de utilizare și rezultatele incontestabile ale utilizării produselor cosmetice.

Istoricul brandului:

Istoria brandului PSA este un brand “tânăr” al companiei Allies of Skin, cu audiența sa țintă fiind consumatorii din generația Z. PSA înțelege perfect clienții săi, și acest lucru nu se referă doar la cerințele lor de îngrijire, ci și la valorile lor. De exemplu, compania promovează consumul conștient, tratamentul etic față de animale și susține diverse inițiative ecologice.

Fondatorul Allies of Skin, Nicolas Travis, a dorit să ofere consumatorilor nu doar produse de frumusețe eficiente, ci și să facă îngrijirea un proces captivant, în cadrul unui buget accesibil. Și exact acestora cerințe corespunde în totalitate cosmetica PSA – recenziile consumatorilor și indicatorii de vânzări confirmă cel mai bine faptul că lui Nicolas Travis i-a reușit să creeze un brand de frumusețe cu adevărat solicitat.

Cu ce se remarcă cosmetica PSA? Numele brandului – acestea sunt primele litere ale sintagmei “Purposeful Skincare by Allies”. Acest lucru înseamnă că brandul și-a plasat în centrul sistemului său de îngrijire nevoile pielii. În acest caz, pe primul loc nu se află tipul de piele sau vârsta, ci starea sa actuală și nevoile actuale. Cu alte cuvinte, produsele PSA sunt destinate nu doar îngrijirii pielii, ci și rezolvării anumitor probleme.

Toate formulele sunt bazate exclusiv pe fundamente științifice. În compozițiile sale, PSA include nu doar ingrediente active populare și “la modă”, ci și componente cu eficacitate dovedită științific și strict în acele combinații și concentrații în care pot aduce pielii maximum de beneficii.

O caracteristică importantă a produselor brandului este că PSA niciodată nu se limitează la unul sau două ingrediente active principale, așa cum se întâlnește adesea la alte mărci. În compoziția unui singur produs, PSA combină superalimente, extracte vegetale, vitamine, pre- și probiotice, antioxidanți și acizi, astfel încât fiecare produs din gamă să aibă un efect multifuncțional și să rezolve o serie de probleme ale pielii.

 

Care sunt caracteristicile distinctive ale brandului?

Produsele PSA nu sunt împărțite după tipurile de piele și game. Criteriul principal pentru alegerea lor sunt problemele pielii și starea acesteia. Toată cosmetica brandului este gender-neutrală. În spatele fiecărei formule stau ingrediente cu eficacitate dovedită clinic.

Produsele brandului corespund celor mai stricte standarde de calitate și siguranță, fiind confirmate prin certificate ISO și FDA. Fiecare produs este supus obligatoriu testelor dermatologice. Sistemul de îngrijire PSA este dezvoltat pentru a simplifica cât mai mult rutina de frumusețe, crescând în același timp eficacitatea acesteia. Pe fiecare produs este specificat pentru ce etapă de îngrijire este destinat. Cosmetica nu este testată pe animale.

De asemenea, brandul respectă principiile de protecție a mediului înconjurător. În compoziția produselor nu veți găsi componente care ar putea provoca iritații sau deteriorarea sănătății pielii, cum ar fi sulfatii, uleiurile minerale, parabenii etc. Acest brand posedă o combinație rară între un preț accesibil și o eficacitate foarte ridicată, știind să transforme îngrijirea dintr-o “rutină” într-un ritual strălucitor și plin de emoții.