Afișez toate cele 24 de rezultate

Afișează 30 40 60
291,00 MDL
0 Zile 00 Ore 00 min 00 Sec
351,00 MDL
0 Zile 00 Ore 00 min 00 Sec

Istoria brandului:

Brandul și-a început călătoria cu dezvoltarea unei tehnologii unice de MGEm sub îndrumarea doctorului Pak Byung Deog în Centrul de Cercetare Industrială Central. Această călătorie a început din nevoia de a rezolva problemele pielii, inclusiv dermatita atopică cu care s-a confruntat fiul doctorului. După mulți ani de cercetări, au fost dezvoltate noi ceramide, jucând un rol cheie în îmbunătățirea stării pielii multor oameni.

Misiunea brandului:

Misiunea brandului constă în crearea de produse special concepute pentru hidratarea, calmarea și înmuierea pielii sensibile și deteriorate. Formulele lor emulsionate unice, conținând ingrediente derivate din plante, restabilesc sistemul de protecție al barierei de umiditate a pielii, asigurând hidratare maximă și protecție.

Fapte interesante:

– Ceramidele dezvoltate de doctorul Pak Byung Deog reprezintă până la 55% din stratul extern al pielii umane, ceea ce le face un component cheie pentru îmbunătățirea stării acesteia.
– Cercetările și publicațiile doctorului Pak Byung Deog în reviste științifice de prestigiu nu numai că au consolidat poziția brandului pe piață, ci au și contribuit la obținerea brevetelor în Coreea de Sud și Statele Unite.
– Dragostea și grija doctorului Pak Byung Deog față de fiul său și față de alți copii cu probleme de piele au fost sursa de inspirație pentru crearea de produse care ajută milioane de oameni din întreaga lume.